cinta bertepuk sebelah tangan .

jam 3.20 am. 311011

sebenarnya, ehem3.
menunggu si dia memberi respon.
apekan daya, si gadis itu sudah memiliki hati nya daripada aku :(
oh tade jodoh aku dengan dia maybe.
kecewa habes.
kat sape lah aku nak cite nh. kang cite dengan mereka2, dorang gelak pulok kan.
ylaa cinta betepuk sebelah tangan.
pendam sampai boleh je mampu.
hatihati, kenapa lah kau cepat sangat sayang kat orang tuh.
dendam yang lama tak terbalas lagi. HAHA ,

hye awak, jaga lah si dia elok elok.
tamau dengar kau tak happy dengan dia sebabkan kau sayang orang lain.
oh DAMN !
maybe dia dah lama tunggu kau, aku pun terlepas. HAHAAH *berangan habes.
ingat, jangan siasiakan orang ada depan mata kau.
jaga sebaik boleh. mungkin bakal isteri kau tak lama lagi :D
jangan nanges, ! aku tak suka.
just accept dia walaupun hati kau dekat sahabat kau sendiri.
jangan risau dia mengalah untuk kebaikan kau.
dia ada untuk kau sampai bilabila :)

sahabat pesan : jaga diri elokelok, kuatkan semangat, jangan cair n perempuan lain, lagi satu jangan nanges nanti mata bengkak. walaupun hati kau bukan milik si gadis tuh, aku memahami kau .



No comments:

Post a Comment