2010

Elo . Lame tak blogging . Banyak mende belaku . Hees . Aku pun skang dah msuk kolej . Alhamdullilaah . hees . skang kan kaannn , aku semakin malas , semakin busy . Soryy ekh . bnyak assigment . pergh , penin pale . haa , aku stad kat port dickson . bapak jauh en ? ulang alik . penaaaat . Cuti niiii , aku tak bwat pape puunn . Dok rumah mengadap , buat assigment , makan , keluar , TIDO . hahaha . harii tuuu . aku pegy dataran . lepak ngan adek2 semua . blablabla . pastuu , aku jln pegy convent . pergh , dah lah panas . msuk dewan lagi panas . tngok bebudak ambek report card . haha . manje pun ade skali . class rep . ceeewaaah. haa , aku dpt tngok adek aku uh , faridatulnajua uh . hehe, lme tak jumpa dea . hehe . dea selalututup2 muka . ahha .lepas si adek ambek repot kad , dea dtg . ehhehe :') dea sembang ngan mak dea kejap . haha . muke mak ngan anak same je . ahha . sarah pulak , dea pegy kat adek . pi tenung dea . ahha . lawak je . dpt jumpe adek kejap jee :( dea ckp byee je :( . sedeh . pastu balikkk , tumpang zuren . haha , comel je zuren tuu . hahah . pastu habes . AHHA . bye !

No comments:

Post a Comment